بازی کنانی که بینی خود را عمل کرده اند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید. امید وارم خوشتون بیاد.این وبلاگ در این زمونه غم میتونه ساعات خوشی براتون رغم بزنه امیدوارم بازم سر بزنید ممنون از بازدید شما.

به نظر شما کدام بازی کن بهتر است

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اکیپ خنده  و آدرس saeed88.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

خرید ساعت مردانه - خرید ساعت مردانه







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 3780
بازدید کل : 273653
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



خند دار ترین سایت ایران نبینی ضرر کردی



کد کج شدن تصاوير

آمار مطالب

:: کل مطالب : 218
:: کل نظرات : 9

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 23
:: باردید دیروز : 9
:: بازدید هفته : 23
:: بازدید ماه : 3780
:: بازدید سال : 13250
:: بازدید کلی : 273653

RSS

Powered By
loxblog.Com

خنده دار و جالب

بازی کنانی که بینی خود را عمل کرده اند
جمعه 20 دی 1392 ساعت 9:49 | بازدید : 396 | نوشته ‌شده به دست سی سی026 | ( نظرات )
گزارش کوتاه زیر می‏پردازد به برخی اهالی فوتبال که بنا به هر دلیلی بینی‏ های خود را به‏ دست جراحان پلاستیک سپرده‏ اند.

به گزارش سرويس ورزشي جام نيوز، بینی عمل کرده های فوتبال ایران یکی دو تا نیستند، این موج از ابتدای دهه هشتاد شروع شد و تا امروز ادامه دارد البته با شدت و قدرت بیشتری.

 

اینکه عمل کردن بینی آن هم در حالی که یک فوتبالیست در اوج قرار دارد چقدر می تواند در فوتبال آن بازیکن تاثیر منفی داشته باشد بماند فقط این نکته لازم به ذکر است که فوتبالیست های لیگ برتری بیش از آنکه تبلیغ گر سلامتی و مولفه های جوانمردی باشند حاشیه ها و مواردی همچون عمل کردن بینی را تبلیغ می کنند.

 

در حالی که میزان عمل کردن بینی در میان فوتبالیست های لیگ برتری افزایش یافته است بد نیست نگاهی به مطرح ترین چهره هایی که بینی خود را به تیغ جراحی سپرده اند داشته باشیم:

 

1. فرهاد مجیدی

درباره کاپیتان سابق آبی ها گفته می شود که چند باری بینی خود را به تیغ جراحان سپرده است. او پس از عمل خوش تیپ تر شد و البته مثل سابق گلزن نشان داد. مسلما گلزنی که بینی شکیل و خوش فرمی دارد بیشتر مورد پسند هواداران قرار می گیرد! مجیدی بینی خود را زمانی عمل کرد که ستاره تیم الوصل امارات به‌شمار می‌رفت و از آنجایی‌که در فوتبال امارات پول خوبی بابت حضور در تیم الوصل می‌گرفت نزد یکی از بهترین جراحان پلاستیک، بینی خود را عمل کرد و نگران هزینه بالایش هم نبود.

 

2. شیث رضایی

مدافع سابق و پرحاشیه پرسپولیس هم ازجمله فوتبالیست‌هایی است که اقدام به جراحی زیبایی در ناحیه بینی خود کرد. شیث رضایی که بچه شمال ایران است در ابتدا به این مسائل اهمیتی نمی‌داد اما از وقتی وارد ترکیب اصلی پرسپولیس شد و در قالب بازیکنان مطرح این تیم چهره شد، تیپ و قیافه‌اش هم هر روز تغییر کرد تا جایی‌که وی هم به صف عمل‌کنندگان بینی پیوست. او بعد از جراحی بینی خود متهم شد که در نبردهای هوایی سرش را می‌دزدد و جراحی بینی‌اش باعث محتاط شدن وی شده است.

 

3. علیرضا نیکبخت واحدی

او زمانی بینی اش را عمل کرد که چند سال پیش در استقلال بازی می کرد و همین باعث اعتراض کادر فنی به او شد که چرا در حساس ترین شرایط چنین کاری کرده است. گفته می شود او هم بیش از یک بار بینی اش را عمل کرده است. بینی نیکبخت قبل از عمل جراحی هم مشکل خاصی نداشت اما وی را به لحاظ شکل و اندازه قانع نمی‌کرد تا جراحی‌اش کند.

 

4. حامد کاویانپور

هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی جزو اولین کسانی بود که در میان فوتبالیست‌های ایرانی اقدام به جراحی زیبایی در ناحیه بینی خود کرد. وی این‌کار را صرفا به‌واسطه زیباتر شدن بینی‌اش انجام داد. بینی او البته طبق گفته اطرافیانش بدفرم هم نبود اما از شکل و حالت آن راضی نبود و معتقد بود که بینی‌اش نیاز به اندکی ترمیم دارد تا چهره‌اش را جذاب‌تر کند. حامد کاویانپور در مقطعی این جراحی را انجام داد که این مساله تازه در ایران باب شده بود و هزینه بالایی هم برای این‌کار پرداخت کرد.

 

5. غلامرضا عنایتی

مهاجم 36 ساله و کنونی صبا نیز چند سالی می شود که بینی خود را عمل کرده اما نکته جالب این است که بینی اش نسبت به قبل از عمل چندان تغییر نکرده است. بهترین گلزن تمام ادوار مسابقات لیگ برتر در ارتباط با جراحی پلاستیکی که رضا عنایتی روی بینی خود انجام داد دوستان و اطرافیانش به وی زیاد خرده نگرفتند چراکه مانند خودش معتقد بودند که وی با توجه به فرم بینی و درکل صورتش نیاز به چنین عملی دارد!

6. فیروز کریمی

شاید باور نکنید اما مرد طناز فوتبال ایران هم بینی اش را عمل کرده البته از آن دست عمل های نامحسوس که مشخص نمی شود بینی عمل شده یا خیر. او اولین بار در مثلث شیشه ای به این موضوع اعتراف كرد.

 

7. حسین کعبی

در صورت او واضحا می توانید یک بینی عمل کرده ببینید هر چند خودش به شدت این موضوع را تکذیب می کند.

 

8. حمید درخشان

بازیکن سابق سال های دور پرسپولیس که پیش از فصل اخیر تا آستانه سرمربی شدن پرسپولیس پیش رفت دیگر کسی است که بینی اش را عمل کرده، آن هم عملی که از بینی او بینی ظریف و دخترانه ای ساخته است.

 

9. مهدی امیر آبادی

چهره امیر آبادی وقتی بینی اش را عمل کرد تعجب بسیاری را برانگیخت. کافی است نگاهی به نخستین عکس او بعد از عمل جراحی بینی بیندازید.

 

10. مهرزاد معدنچی

این بازیکن سابق پرسپولیس هم بینی اش را به شکلی کاملا واضح عمل کرده است.

 

11. علی علیزاده

اوت انداز سابق استقلال و پرسپولیس هم چند سال پیش بینی خود را به این شکل عمل کرد که البته برخی می گویند چهره او را بهتر کرده است.

 

12. مهرداد میناوند

هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران نیز بینی اش را عمل کرده که البته گفته می شود او در اتریش این عمل زیبایی را انجام داده است.

 

13. افشین پیروانی

مدافع سابق سال های نه چندان دور پرسپولیس همه چند سال پیش ابتدا سبیل خود را تراشید و بینی خود را هم زمانی عمل کرد که از فوتبال خداحافظی کرده بود.

 

14. فرزاد مجیدی

او هم از برادر بزرگتر خود "فرهاد" تقلید کرده و با عمل بینی به جمع خوش‏تیپ‏های فوتبال ایران افزوده شده است.

 

15. مهرداد اولادی

مهاجم اسبق پرسپولیس که این فصل را در ترکیب ملوان بندرانزلی حضور پیدا کرده، زمانی که به فوتبال باشگاه‌های امارات رفت و پول خوبی بابت عقد قرارداد با باشگاه الشباب امارات نصیبش شد، تصمیم به جراحی پرهزینه بینی گرفت. اولادی هم مانند اکثر فوتبالیست‌های شهرستانی که به‌واسطه حضود در یکی از دو قطب سنتی فوتبال ایران به شهرت رسیدند، پس از کسب شهرت تصمیم به تغییر دکور در ناحیه صورت خود گرفت و بینی‌اش را به تیغ جراحان زیبایی سپرد.

 

مهدی هاشمی‌نسب، داوود فنایی،‌ داوود سیدعباسی، فراز فاطمی، محمد احمد‌زاده، حمید استیلی، علی حمودی، میثاق معمارزاده، نیما نکیسا و … نیز از جمله فوتبالیست‌هایی هستند که بینی‌شان را به تیغ جراحی سپرده‌اند.

 

ک




:: برچسب‌ها: فرهائ مجیدی , عمل بینی فرهاد مجیدی , نام بازیکنانی که بینی خود را عمل کرده اند , بازیکنان بینی عمل کرده لیگ برتر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: